CG HELPDESK HOTLINE

Špeciálny režim počas karantény

Špeciálny režim počas karantény
20. marca 2020 pavololeksak

Zdravie našich zamestnancov a zákazníkov je pre nás dôležité, preto z dôvodu šírenia koronavírusu zavádzame viaceré opatrenia. Naši zamestnanci sú tu pre Vás aj počas karantény, pracujú z domu, sú dostupní na e-mailoch a mobiloch, tak ako ste boli zvyknutí doteraz.

Podpora zákazníkov – HotLine

K dispozícii je telefónna podpora na pevnej linke: 052/285 14 01 alebo na mobilných zákazníckych linkách.

Nové mobilné zákaznícke linky

V rámci telefonickej podpory zavádzame od 20. marca nové mobilné telefónne čísla:

CG ISS – Správa, evidenčný podsystém 0903 911 677,  0903 910 558
CG ISS – Ekonomický podsystém
(podľa modulu)
Modul Daň z nehnuteľnosti, Poplatky, Exekúcie, Rozpočet, Pokladňa, Banka, Poštové poukážky  0910 158 195
Modul Majetok mesta, Zmluvy, Účtovníctvo, Dotácie  0910 156 146
Modul Personalistika a mzdy, Objednávky, Fakturácia, Platobné poukazy  0903 921 775
Elektronizácia a CG DISS 0903 758 643
0903 910 558
0903 911 677

 

Elektronická komunikácia – služby zákazníkom

Požiadavky, podnety a otázky môžete stále zasielať na e-mailovú adresu .
Pripomienky týkajúce priamo modulov informačného systému (produktov CORA GEO) – tak požiadavky, ako aj chyby – naďalej prednostne zadávajte cez aplikáciu CG HelpDesk.

Osobné návštevy a stretnutia

Chránime zamestnancov, zákazníkov, obchodných partnerov, ako aj ich rodinných príslušníkov, preto sme obmedzili vstup do kancelárií na minimum. Budeme radi, ak uprednostníte elektronickú formu komunikácie.

Žijeme v digitálnej dobe, preto veríme, že zavedené opatrenia neobmedzia našu komunikáciu.

Ďakujeme za pochopenie a prajeme veľa zdravia.